• Пт. Сен 24th, 2021

Нягледзячы на зніжэнне захворвання Меркель ізноў хоча падаўжэння карантынных мер

Автор:vglybokaye

Май 29, 2021

Аўтар: Кацярына Якімец Foto: action press Фота: bild “

Лік заражэнняў падае ўжо некалькі тыдняў запар, але федэральны ўрад усё яшчэ абмяркоўвае падаўжэнне карантынных мер у Нямеччыне.

Так званы “аварыйны тормаз” аўтаматычна ўводзіць у дзеянне абмежаванні, якія сталі больш жорсткімі на кантакты (адна хатняя гаспадарка + адзін чалавек), начная камендантская гадзіна (з 22:00 да 5:00) і абавязковае тэставанне (два разы ў тыдзень), калі захворванне ў рэгіёне перавышае 100 выпадкаў на 100 00 жыхароў на працягу 7 дзён.

Учора, па дадзеных Інстытута Роберта Коха, 7-дзённае захворванне па краіне склала 41 выпадак на 100 000 жыхароў! Ні ў адной федэральнай зямлі захворванне не перавышае 60 выпадкаў інфікавання.

“Аварыйны тормаз” можа быць падоўжаны да 30 верасня”, — заявіў выданню BILD адзін з лідараў парламенцкай групы Саюза.

Але пытанне ўсё яшчэ абмяркоўваецца. Перадгісторыя: Саюз і СДПГ, але першым чынам канцлер Ангела Меркель (66 гадоў, ХДС) хочуць падоўжыць “эпідэмічную сітуацыю” да канца верасня, якая ў адпаведнасці з цяперашняй прававой сітуацыяй сканчаецца 30 чэрвеня.

У GroKo за падаўжэнне выступае большасць

Паводле “Закона аб абароне ад інфекцыйных захворванняў” (Ifsg), дзеянне “аварыйнага тормазу” мінае 30 чэрвеня. Каб падоўжыць яго, закон павінен быць ізноў узгоднены бундэстагам і бундэсратам. Эксперт у сферы малога і сярэдняга бізнэсу Крысціян фон Штэтэн (50 гадоў, ХДС) папярэджвае: “Я не бачу прычынаў, каб большасць кіруючых партый галасавалі ў бундэстазе за далейшае падаўжэнне”.

У Нямеччыне стартавала вытворчасць самага раскошнага электрамабіля Mercedes

Галоўная асаблівасць фабрыкі па яго зборцы — адсутнасць традыцыйнага канвеера.

Кампанія Mercedes прыступіла да выпуску сваёй флагманскай электрычнай мадэлі – ліфтбека EQS, зборка якога разам з новым седанам S-класа арганізавана на прадпрыемстве Factory 56 у Зіндэльфінгене, піша auto.tut.by.

Галоўная асаблівасць фабрыкі, на будаўніцтва якой сышло нямногім больш двух гадоў, — гэта адсутнасць традыцыйнага канвеера: замест яго выкарыстоўваюцца аўтаномныя платформы (усяго іх задзейнічана звыш 400), якія перавозяць збіраныя машыны ад аднаго паста да іншага. Дзякуючы такому падыходу можна гнутка змяняць колькасць зборачных ліній і павялічваць гнуткасць усяго зборачнага цэха без неабходнасці перабудовы будынка. У перспектыве ў залежнасці ад попыту на Factory 56 у найкароткія тэрміны можа быць засвоены выпуск любой мадэлі Mercedes — ад кампактных хетчбэков да поўнапамерных красовераў.

Станкі і вытворчае абсталяванне на прадпрыемстве, дзе ў дзве змены працуюць больш за 1500 супрацоўнікаў, інтэграваны ў агульную сетку, таксама ўведзены цалкам беспапяровы дакументазварот. На даху Factory 56 усталявана фотавольтаічная сістэма, якая забяспечвае да 30% запатрабаванняў прадпрыемства ў электраэнергіі штогод. Прыкладна 40% плошчы даху занята раслінамі.

Дэбютуе EQS на рынку з двума варыянтамі сілкавальных усталёвак — з адным (333 к.с.) ці двума электрарухавікамі (523 к.с.). Абяцаны прабег на адной зарадцы батарэі ёмістасцю 107,8 кВт·ч — да 770 км.

Нагадаем, што сёлета была прадстаўлена яшчэ адна мадэль EQ-сямейства — гэта красовер EQB. У другім паўгоддзі чакаецца прэм’ера электрычнага седана EQE. Па плане праз два гады сямейства Mercedes EQ будзе прадстаўлена больш за дзесяццю электрычнымі мадэлямі ва ўсіх сегментах.

У Германіі забароняць забіваць куранят-пеўнікаў

Фота Pixabay

З наступнага года забіваць нованароджаных куранят-пеўнікаў у Германіі будзе забаронена на заканадаўчым узроўні.

Германія стане першай краінай, дзе з 2022 года ўступіць у сілу закон, які забараняе масавае знішчэнне куранят-пеўнікаў, піша Deutsche Welle.

Курыныя фермы ва ўсім свеце штогод забіваюць мільёны пеўнікаў адразу пасля вылуплівання, бо яны не могуць несці яйкі, а таксама не падыходзяць на мяса, таму іх вырошчванне лічацца эканамічна непрыбытковым. У выніку пеўнікаў адразу забіваюць газам ці драбілкамі. Толькі ў Германіі штогод знішчаюць 45 мільёнаў куранят.

Абаронцы жывёл доўгі час заклікаюць забараніць гэта, бо такая практыка этычна непрымальная.

Цяпер нямецкія фермеры будуць абавязаныя выкарыстоўваць тэхналогію, што прадухіляе нараджэнне пеўнікаў. Тэхналогія будзе вызначаць пол кураняці да яго вылуплівання.

NN.by

Вучоныя з Германіі ўстанавілі сувязь паміж вакцынай AstraZeneca і тромбамі

Фота Reuters

Вучоныя з Універсітэта Гётэ ў Франкфурце заявілі, што ўстанавілі прычыну рэдкіх выпадкаў утварэння тромбаў у пацыентаў, якія атрымалі ін’екцыі вакцыны ад каранавіруса вытворчасці кампаній AstraZeneca і Johnson&Johnson. Аб гэтым паведамляе газета “Известия” са спасылкай на выданне Financial Times.

Паводле слоў прафесара Рольфа Маршалека, які ўзначальвае групу даследчыкаў, трамбоз звязаны з адэнавіруснымі вектарамі, што абедзве вакцыны выкарыстоўваюць для дастаўкі спайкавага бялку віруса SARS-CoV-2 у арганізм чалавека.

Паводле версіі даследчыка, спайкавы бялок накіроўваецца не ў цытазольную вадкасць здаровай клеткі, дзе каранавірус звычайна ўтварае бялкі, а ў ядро. Пасля чаго часткі спайкавага бялку расшчапляюцца і ствараюць мутацыі, якія не могуць звязацца з клетачнай мембранай і выклікаць імунізацыю. Замест гэтага мутантныя версіі бялку выклікаюць трамбоз прыкладна ў аднаго са 100 тыс. чалавек. Рольф Маршалек адзначыў, што іншыя вакцыны, якія створаны на аснове РНК, дастаўляюць генетычны матэрыял спайкавага бялку ў клетачную вадкасць, а не ў ядро. Менавіта гэта дапамагае пазбегнуць рэдкай, але небяспечнай пабочнай рэакцыі.

Рольф Маршалек перакананы, што распрацоўшчыкі вакцын ад каранавіруса могуць змяніць секвеніраванне спайкавага бялку і такім чынам прадухіліць яго расшчапленне. Маршалек таксама расказаў, што прадстаўнікі Johnson&Johnson ужо звязаліся з яго лабараторыяй, каб атрымаць рэкамендацыі па адаптацыі сваёй вакцыны. Паводле слоў прафесара, спайкавы бялок у прэпараце менш схільны да зрошчвання, чым бялок з вакцыны AstraZeneca. З-за гэтага толькі ў васьмі з 7,4 млн чалавек, якія атрымалі ін’екцыю прэпарату Johnson&Johnson, былі выяўлены выпадкі трамбозу.

Як адзначыла выданне Financial Times, многія даследчыкі заявілі, што версія Рольфа Маршалек з’яўляецца толькі адной з многіх гіпотэз сувязі вакцын і ўтварэння тромбаў, якую неабходна пацвердзіць эксперыментальнымі данымі.

БелТА.

Віцэ-канцлер ФРГ Олаф Шольц заклікаў да міжнароднай ізаляцыі ўлад Беларусі ў сувязі з пасадкай самалёта Ryanair з-за паведамлення пра мініраванне, пра гэта ён заявіў у інтэрв’ю выданням групы Funke.

“Рэжым у Мінску трэба ізаляваць на міжнародным узроўні”, — прыводзіць яго словы газета Berliner Morgenpost.

Віцэ-канцлер таксама заявіў, што, вымусіўшы самалёт прызямліцца, прэзідэнт Беларусі Аляксандр Лукашэнка парушыў міжнароднае права.

Самалёт Ryanair, які ляцеў з Афін у Вільнюс 23 траўня, экстрана сеў у мінскім аэрапорце з-за паведамлення пра мініраванне, якое пасля не пацвердзілася. Гэтым бортам ляцеў Раман Пратасевіч, заснавальнік Telegram-канала Nexta, прызнанага ў Беларусі экстрэмісцкім. Ён быў затрыманы пры праверцы дакументаў па раней узбуджаным супраць яго крымінальным справам па некалькіх артыкулах, уключаючы артыкул “арганізацыя масавых беспарадкаў”. Яму можа пагражаць аж да 15 гадоў пазбаўлення волі.

Лідары ЕС па выніках абмеркавання Беларусі ў панядзелак прынялі палітычнае рашэнне забараніць палёты беларускіх самалётаў у еўрапейскай паветранай прасторы, а таксама рэкамендавалі еўрапейскім авіякампаніям пазбягаць палётаў над Беларуссю. ЕС заклікаў як мага хутчэй прыняць новыя санкцыі па Беларусі ў сувязі з авіяінцыдэнтам. Зараз рашэнне лідараў ЕС мае патрэбу ў тэхнічным сцвярджэнні на міністэрскім узроўні.

Беларусь у адказ заявіла, што паведамленне пра мініраванне самалёта паступіла на электронную пошту мінскага аэрапорта. Камандзір экіпажа сам прыняў рашэнне здзейсніць пасадку ў Мінску, ні пра які прымус, развароце паветранага судна гаворкі быць не можа, паведаміў камандуючы беларускімі ВПС і войскамі ППА Ігар Галуб. Напярэдадні дэпартамент па авіяцыі мінтранса Беларусі апублікаваў расшыфроўку гутаркі з беларускім дыспетчарам пілота самалёта Ryanair. У расшыфроўцы не ўтрымоўваецца якіх-небудзь пагроз з боку дыспетчара ў адрас экіпажа.

comments powered by HyperComments
Scroll Up